joi, 18 iunie 2009

Ti`a dat cu flit

Bucuresti.....frumosul oras(sau nu) al Romaniei cu o populatie cu putin peste 2 milioane de locuitori (mai exact 2.021.000), cu numarul de masini egal cu 1/2,(3) din populatie(calculati voi :)) ), populatie care mai e numita si "mitici" (ardealul stie de ce)...eu nu stiu si pe cine am intrebat..mi`a raspuns...nu stiu de la ce vine dar de mult vi se zice asa....suna bine....deja imi imaginam ca sunt venit dintr`un trib din Bucuresti (tribul Miticii(tara lor fiind Miticia)) si am ajuns si eu pe un pamant nou(Cluj) unde tehnologia a ajuns la un nivel inalt..va trebui ca sa invat si miticii sa manance cu furculita(nu cu furca) si sa "le inventez" si lor roata...sigur se vor bucura.
.... acum sa trecem la lucruri mai serioase...de exemplu expresiile pe care miticii le
folosesc deoarece capitala tehnologiei Romaniei(si nu numai....) nu prea este in tema...vroiam sa`i invat si pe ei una din expresiile care ma amuza mereu "Ti`a dat cu flit".Parca si vad (ca aici in Bucuresti este la ordinea zilei) cum un baiat incearca sa intre in discutie cu o fata iar aceasta scoate Flit`ul(in Miticia (tara miticilor) flit este un spray de insecte) si apasa pe pulverizator iar oamenii pe margine rad cu lacrimi iar el...dezzamagit pleaca ...si saptamana viitoare cineva il intreaba"Cum a mers cu fata?....mi`a dat cu flit si m`am hotarat sa nu ma mai bag in "afacerea" asta....ca fiecare fata are cate un flit....ies definitiv

4 comentarii:

  1. Apropo de cat de diferiti sunt cei din Miticia fata de ardeleni. Auzi aici diferenta:

    Am slabit si mi-au ramas mari hainele. Mai exact au inceput sa atarne pantalonii pe mine.

    Un ardelean catre mine:
    Ioane, da de unde ai "capatat" pantalonii astia?" (nr. capatat in ardeleneste inseamna primit)

    In exact aceeasi situatie, un mitic ma intreaba:
    "Bei fratiuc, de unde ai furat pantalonii astia?"

    Comments?

    RăspundețiȘtergere
  2. probabil miticul te cunostea mai bine decat ardeleanul =))

    RăspundețiȘtergere
  3. Am intrebat si eu in stanga, in dreapta de ce vi se spune asa dar...nimic!!!Sincer incep sa devin si eu la fel de curioasa ca miticii.Doar n-aoi fi si eu "mitica"?!?Nu!!Sunt ardeleanca de cand ma stiu si din cate stiu si...din mosi-stramosi..Sincer o sa imi aprofundez cercetarea si o sa-ti spun !Dar pana atunci salutari din partea ARDEALULUI!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. aloha,bro!am intrebat si eu un ardelean despre mitici si cica:caragiale a zis ca bucurestentii sunt mitici (in dex apare MITÍCĂ, mitici, s.m. Persoană superficială şi neserioasă. – Din n. pr. Mitică. ) adica, prosti, iuti, aroganti se invart asa fara rost sanatate sper ca am stavilit curiozitatea unora:P GBU

    RăspundețiȘtergere