sâmbătă, 2 iulie 2011

Relax and learn!

 Relaxeaza`te si invata!

Cam in halul asta a iesit o pasca pe care am asteptat`o cam ...vreo ...6 ani.
-Mama, fa pasca d`aia buna!!! (asta cam  prin 2005)
- Ce pasca ma? Ca aia de anul trecut nu ti`a placut ...
- Pai aia era arsa ...era naspa ...yach
- Auz`, daca nu`ti place cum o fac, fa`ti`o singur si lasa`ma pe mine in pace !!!
- Bine ....ai vrut`o !!!

     Si iata ca a venit si Pastele ..era data cand puteam sa`i arat talentul meu de ....pofticios! Si iaca asa am luat:
     Pt coca: 
500 kg faina ( sau mai multa ...dar la sf vezi exact)
2 lingurite rase (7 g) drojdie „fast rise” sau 2,5 lingurite rase (8 g) drojdie uscata sau 25 g de drojdie proaspata
150 g zahar
coaja de la jumatate de lamaie
2 galbenusuri
2 albusuri
200 ml lapte rece
esenta de rom (dupa gust ...adica CAT MAI MULTA !!!)
1/2–1 lingurita esenta de vanilie
100–125 g margarina ( eu pun unt de masa ...margarina o face naspa)



Pt umplutura:
500 g branza de vaci
3-4 oua
125 g zahar
100 g stafide ( dar baga mai multe, sa se simta ca mananci pasca)
3 pliculete zahar vanilat sau esenta de vanilie
coaja de la jumatate de lamaie

  .........si m`am apucat de pasca. Dupa ce a stat la cuptor vreo 2 ore la foc mediu ...a iesit ceva ceva ...am zis ca va trebui sa`i fac pe invitati sa manance cu drag si sa zambeasca! Am reusit!

          Nu pot decat sa-ti urez si tie, POFTA BUNA! (chiar a fost buna, crede`ma ;) )









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu