vineri, 15 noiembrie 2013

Inca un an..

Ehee, a trecut un an deja de cand n-am mai scris. S-au intamplat atatea si am invatat.. tot atatea :) intre timp am invatat sa fac ceai super bun(dah, cine nu stie..), cheesecake, ciorba radauteana si curat in casa. Ca de, cand mama ta e pasare calatoare, trebuie sa inveti de toate.

A fost un an plin, cu schimbari (eu zic ca in bine).
Am invatat sa iubesc, pentru ca 23 de ani am crezut ca stiu dar m-am inselat.
Am invatat respectul (nu pe tot, mai las si pentru anii viitori), si am invatat ca inainte de a-l primi trebuie sa-l oferi tu.
Am invatat ce inseamna munca si ca proverbul: "Cine-i harnic si munceste are tot ce isi doreste" e adevarat. Iar continuarea: "Cine-i lenes si trandaveste, are tot asa", nu se aplica la toti.. la mine nu s-a aplicat. Asa ca am luat masuri :)
Am invatat responsabilitatea. Orice om trebuie sa-si asume raspunderea pentru faptele sale (si uneori pentru ale altora).
Am invatat ca oricat de grave ar fi multele probleme ale noastre, exista speranta mereu!

Aaa, si anul asta am intalnit-o pe Oana :) Bunaaaaa Oanaaaaa !


Un comentariu:

  1. daca optimismul poate avea alt nume, ei bine, acela e numele tau si declar Cu mana pe inima ca nu am intalnit pana acum pe cineva mai pozitiv, optimist si plin de viata ca tine. De unde energia asta...nu stiu, dar iti doresc din tot sufletul ca seninatatea de acum sa nu te paraseasca niciodata si cand dracul va fi negru, ei bine, tu sa-l vopsesti in roz si sa-i pui si doua fundite, numai asa sa ne amuzam pe seama lui.

    RăspundețiȘtergere