joi, 15 aprilie 2010

Old woman si tineretul din ziua de azi

7.00-ma trezesc, cu un singur tel in minte : sa mai dorm putin.Facultate ....? Prea dimineata ...fac un efort si ma si ridic din pat.Ma "igienizez" (cum spunea un mare clasic :D ) apoi plec spre locul unde`mi voi petrece minim 2 ore, maxim 6.

Vesnicul 96.In statie cam multa lume ...printre care si o babuta/batranica/femeie mai in varsta/domnisoara batrana(ca am obs ca fiecare "old woman" are placerea ei , vrea s`o strigi cum vrea).Aceasta old woman(hai sa`i zic asa :D ) mai avea si un baston(saracuta) si se misca de ziceai : "saraca" ...Intr`un final se zareste 96.Opreste in statie.Cine credeti ca ridica bastonul si incepe sa sara cate 2 trepte doar doar sa ajunga la singurul loc liber:exact ..old woman.Vazand scaunul femeia se repezi mai ceva ca un caine infometat la os, sa se aseze pe scaunul disponibil.O fata o opreste si o trage de mana.Old woman incepe si tipa:"LASA`MA!!! Sunt in varsta ...pic de respect pt oamenii mai in varsta? Tineretu asta ....".Un tip se uita la ea ...apoi la scaun ...si incearca sa vorbeasca si el ...old woman insa ..."Ce aveti voi, tinerii, cu batranii, lasa`ti`ma sa stau jos"; "dar" ...incearca el in zadar s`o convinga pe mamaie ca nu tre sa se aseze ...fara alte comentarii old woman se aseaza pe scaun fara sa se uite inainte ...pe scaun era ... o mizerie(ca sa nu spun voma).Paltonul batranelei se facu ...alta culoare ..."tinerii din ziua de azi" n`au mai comentat nimic...au lasat`o sa zaca in ...scaun.

Mi`am pus o intrebare mica ...de ce trebuie sa asculte numai tinerii de cei batrani si..nu si invers? INTOTDEAUNA neascultarea se plateste ...(pozitiv sau negativ).In cazul de fata ..negativ.

Sfatul meu ...uita`te pe scaun inainte sa te asezi si ...nu incerca sa opresti un/o old man/woman sa se aseze...in primul rand te face de ras ...ca tipa la tine ..si in al doilea rand ca nu stii ce reflexe are old woman care tine si o geanta in mana ...

2 comentarii:

  1. aham. azi faza in metoru spre crangasi: un tip statea pe scaun. un old man trece pe langa el in drumul sau spre alt scaun (liber) si se impiedica, zice el, de piciorul tipului. incepe sa vorbeasca apoi "pazeste-ma Doamne de cei ce ma pazesc" si alte chestii. vorbea tare, tipa. o alta baba care statea pe scaun ii zice sa taca pentru ca o doare capul. dar old man-ul nostru nu tacea, ba incepuse sa tipe la baba. baba tipa la old man. apoi alte 2 babe au intervenit, ca tanarul tip de fapt nu statea cu piciorul in fata in mod periculos, ca mosului i se nazare. ce sa mai, toata senectutea i-a luat apararea printre tipete si reprosuri. personajul nostru tacea malc si rosu. in final, scandalul a fost oprit de un paznic metrorex.
    iar eu m-am gandit
    "frate, atunci cand m-a impins o baba ca sa intre inaintea mea in autobuz si mai si tipa la mine cum ca eu am impins-o, tot autobuzul a inceput sa se uite urat la mine, iar tipul asta are un mega-noroc de sustinatori in varsta cu spirit justitiar zeols"
    si atunci mi-a picat fisa: in transportul in comun e mai bine sa fii baiat daca esti implicat in conflicte cu old people.
    am zis!

    TH

    RăspundețiȘtergere
  2. That was funny!:)...nice writing style,Liviu !

    RăspundețiȘtergere