miercuri, 4 februarie 2009

Ras si plans-bune sau rele

V`atz intrebat vreodata daca e bine sa razi mereu? V`atz intrebat vreodata daca e bine sa plangi mereu ?

Se zice ca rasul slabeste....hahaha...sa fie o gluma...? Ma uit in jurul meu si muuulta lume rade...rezultatul..catastrofal(sa accentuez dezastrul :P )...nu se vede nici cea mai mica urma pe acesti oameni...iar eu rad mereu(sa fiu nebun oare..?), hazul de necaz e la ordinea zilei...infrunt problemele cu rasete si cand vin val vartej peste mine si ele vad ca le rad in fatza se supara si fug de la mine...si vin la tine...razi si tu si trimite`le la altul/alta.

Ideea este una simpla...viatza e scurta....probleme au fost de cand se stie de Adam si Eva...ce o sa faci cu viatza ta...o sa`i plangi de mila sau te vei bucura de fiecare moment pe care ti l`a lasat Dumnezeu, fie ca acest moment e bun sau rau...am luat o decizie...pana acum m`am tinut de ea..."Fie viatza cat de rea, zambetu`i pe fatza mea"...ma vetzi intreba...da da...ce stii tu...un pusti peste 18 ani, cu buletin, vaccinat, neinsurat, fara copii, fara serviciu stabil deci fara probleme...stai sa iti vina facturile...si sa n`ai bani, sa vezi atunci probleme....

Am sa va raspund simplu la toate aceste intrebari..(agrumete,exclamatii, raspunsuri sau ce`o fi ele:P ); EXISTA DUMNEZEU si eu cred in El.Dumnezeu a lasat o promisiune in Biblie si anume ca painea cea de toate zilele nu ne va lipsi...nush daca cineva din noi a dus lipsa de paine...eu unu`l n`am dus ba mai mult se mai si usuca...ca n`o mananc...daca in afara de paine mai avem ce sa punem pe masa este numai binecuvantarea lui Dumnezeu.

Ideea e f simpla...stai langa Dumnezeu, sta si El langa tine si cand sta Dumnezeu langa tine si in vremurile de criza financiara, tzie itzi mareste salariul...

Nu e rau sa razi....nu e rau sa plangi(dar nu face un hobby din asta) dar e rau sa nu te bucuri de fiecare moment ce tzi`a ramas...eu unul voi rade....radem in grup? :D:D

Un comentariu: