duminică, 8 februarie 2009

Sa nu fii numai zahar, ca te mananca lumea, dar nici numai otet, ca te varsa din gura

Te`ai simtit vreodata atat de "dulce"(la figurat,nu la propriu:P) incat sa simti ca esti prea "mancat" de lume..? Parca ti`as vedea acum fata incruntata(semn ca n`ai inteles nimic din ce spun)...hai sa fiu si mai direct(ca pot).

Pai....tu esti om bun(dulce) de felul tau iar oamenii abuza de bunanatea ta ;cata vreme te porti cu bunatate cu ei, este ok(ca...de...asa e normal)..cum schimbi foaia si incerci sa nu mai abuze lumea de tine, te vei trezi cu niste replici gen:"Nu mai esti omul pe care`l stiam...te`ai schimbat...nu te mai cunosc..".Cred ca cel putin fiecare dintre noi s`a pomenit cu o asemenea propozitie de la un apropiat...incat stai si chiar te gandesti....oare chiar m`am schimbat? si realizezi ca te`ai schimbat...DA, IN SFARSIT AI REVENIT LA REALITATE visatorule/visatoareo...Vreau sa`ti reamintesc ceva...ce spune si Dumnezeu:"Celui ce`ti cere,da`i"...da e adevarat!!!! si chiar va incurajez...dar nu zice Dumnezeu celui ce abuza de tine da`i...e mare diferenta..si plus de asta...da cuiva care chiar are nevoie de ajutor...


...o intamplare(este doar un exemplu din miile existente)..
.....merg des cu transportul in comun si cersetorii au fiecare statia lor(teritoriul lor)de unde se urca...o intamplare care m`a amuzat rau...(oare?) s`a intamplat in vesnicul 41...cand un borac de copil(este unul si acelasi?) cerea 1000 lei(nu RON...ci...lei d`aia vechi:P)si o batranica a scos 1000 de lei si i`a dat(parca ii si vad acum fata)..moment in care boracul arunca cu acea mie in dansa + valuri de cuvinte nestiute de mine inca, si nemaiauzite in vocabularul meu(ala romanesc original) au inceput sa curga siroaie din gura lui...am tras si o concluzie....

....."celui ce`ti cere...dai"...i`a dat cat a cerut si ..cu ce s`a ales...?...(trebuie sa gandesti daca chiar vrea sa`i dai)


DECI....nu fi zahar ca te manaca lumea....nici otet ca te varsa din gura...
... nu se bate apropo sa fi otet cu zahar ca...nu prea e gustos(vorba cuiva :P)...ideea e sa fii un pic din amandoua dar nu simultan...in unele situatii...fii zahar...iar in altele...otet...nu pentru ca ai vrea...dar...n`ai ce face...e nevoie...

P.S: App...la aceasta reteta...adauga putin zambet....ce`ar iesi? ...o noua zi, o noua provocare ;;)

4 comentarii:

  1. Salut!
    Cred ca dupa nume te cunosc.Nu-ti doreai sa dai la Facultatea de Medicina Veterinara???

    RăspundețiȘtergere
  2. hei, daca am facut eu bine socoteala, cand terminam eu facultatea, tu trebuia sa intrii in anul I-ii...asa este?
    Daca nu-ti mai amintesti de mine...poti sa ma gasesti pe mess...cristinavet76...
    astept raspuns...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu inca sunt un visator... si se pare ca imi iese bine.

    Preferabil - zic eu - reintoarece-te la vis, e cel simpatic mod de a face dragoste, de a iubi, de a proiecta un viitor, respectiv de a planifica crearea de bani. Spor!

    RăspundețiȘtergere