luni, 2 februarie 2009

UTCB-multumesc ca m`ai asteptat!

Va voi face un mic rezumat(sper sa fie mic-ma voi stradui) a tot ceea ce s`a intamplat de cand am luat bacul si pana in prezent.
A trecut BAC`ul....(slava cerului!!!!!!!!!!!!) si ati avut dreptate...l`am luat!!:P nota n`a fost una mica dar nici mare....doar 8.77...se putea mai mult daca nu luam amaratul de 8.5...uof...(nu vreau sa`mi mai amintesc povestea...daca vreti voi...cititi`o...e mai jos:"BAC`ul-pasiunea mea")..in fine..totul e bine cand se termina cu bine...
A venit vremea sa dau admiterea la facultate...dupa o razgandire continua am ajuns de la medicina la...UTCB....mai pe scurt, Constructii-Instalatii....poate va ganditi de unde si pana unde la constructii...ca medicina si constructiile n`au nici o legatura...si va dau dreptate...nici eu n`am cum sa va raspund asa ca nu va mai intrebati :P .Cert este ca m`am dus la examenul de admitere;fratimiu mi`a promis ca imi va plati scoala de soferi daca intru la facultate la buget si i`am facut pe plac :D:D:D am intrat la buget iar bucuria pe care o aveam atunci s`a transformat in....hai sa nu spunem lacrimi ca nu plang(app...rad mereu...) ci in...durere..totusi cred ca e prea mult spus...oricum intelegeti voi de ce , pentru ca atunci cand intri in facultate...automat vin peste tine sesiunile.....ba nu mint...nu automat pentru ca unii nici in examene nu intra ca n`au prezenta asa ca...ideea e ca automat trebuie sa inveti:) . Am 4 examene....veti spune"4"?????? Si va raspund...da 4....MOMENTAN....abia e semestrul 1...linistiti`va si oricum cele 4 examene fac cat toate 16 ale voastre...mananc matematica in toate meniurile zilei...si examenele sunt pe masura...de 2 examene am scapat...LE`AM LUAT !!!!!(nu se zice cu cat ca sa fiti curiosi si sa nu puteti dormi noaptea) si mai am inca 2 pe care odata si odata tot le voi lua eu....ma duc pana le iau:)))) se vor satura profii de mine si vor zice :"Nu ne mai place fatza ta!!!! ne`am saturat de ea!!!! na examenul si pleaca sa nu te mai vad!!!!!!" O sa`i salut respectos..o sa le zic si multumesc ca sa intaresc respectul si n`or sa ma mai vada, si asa ne vom face un favor reciproc ;)

Voi incheia accest mic rezumat si vreau pe aceasta cale sa multumesc UTCB`ului pentru ca mi`a pastrat "un loc in celula" si sper sa nu`l dezamagesc...in rest toate bune si fromoase :)

3 comentarii:

  1. cam lung rezumat... imi place ca scrii... cum scrii, as vrea sa iti adaug link-ul pe profilul meu daca e ok si cu tine... bafta! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine ca ai depasit faza in care trebuia sa tip la tine "Ba o sa il iei si inca cu nota mare!!!" E... copilarii... bac...
    Bafta in toate de-acuma!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu tot la medicina voiam sa dau si.. acum ghici? instalatii vreau :)

    Felicitari :P

    RăspundețiȘtergere