vineri, 18 noiembrie 2011

Casatoria - pentru cine? Ep 2

Continuam serialul nostru despre casatorie. Sa aflam cine sunt cei predispusi: copiii si tinerii pana in 30 ani. Ei sunt cei mai atacati. Sunt cazuri exceptionale cand cei peste 30 de ani se insoara, dar rare cazurile.

Duminica intr`o dimineata cu soare (cel putin in Giulesti) sunt asaltat de o tanti (bine ca o cunosteam ca altfel ziceam ca are probleme). Imi zice: Ojo, am ceva pentru tine. Bucuros ca un caine care asteapta sa primeasca osul mult dorit pentru ca a fost cuminte, dau din cap in semn ca astept. Imi zice ca are o fata pentru mine.Brusc, lumea mi se prabuseste, la fel si ...osul.  Mi`am imaginat scena dintr`un film cu "pesti" cand se intalnesc cu clientii si zic: "Hei tu, am o fata pentru tine, vrei? Chiar daca e second second second second ....second hand". M`am trezit din filmul meu si am realizat ca inca eram in Giulesti cu tanti aia in ziua aia asa insorita care asa credeam ca va ramane. Sa aflu pana la urma ca fata pe care o avea pentru mine era nepoata ei de 19 ani, originara din America (cu acte`n regula cum zicea tanti). Gura nu i se oprea ca o mama care isi lauda fata:
-  si are si bani ca parintii ei nu stiu ce sunt, si ca are si casa in Bucuresti si ca are o ditamai casa in America. Ca a intrat la cea mai buna facultate din America. Ca parintii o vor ajuta sa fie fata de cariera. Ca are o super masina".
Nu se mai opreau laudele. Imi venea s`o opresc si sa`i zic: Hello !!! bine tanti, o intrebare ...are toatea astea, f bine, dar minte, minte are?
A da, curios sa afli ce i`am raspuns. O s`o luam altfel si o sa intuiesti raspunsul fara ajutorul meu.
- imi place ca daca am bani, sa am banii mei, munciti de mine, nu de mama si de tata (aia nu sunt ai mei)
- daca am casa in Bucuresti si America, sa fie casa trecuta pe numele meu nu pe al mamei si al tatalui (aia nu e casa mea)
- imi place sa intru la cea mai buna facultate daca tata nu intervine si se duce sa`l mai intrebe pe rector de "sanatate" (ala nu e meritul meu)
- daca parintii ma vor "ajuta" sa`mi fac o cariera, aia nu se mai numeste cariera, ci "sustinere". Nu te ajuta sa`ti faci o cariera dandu`ti o masina, o casa si firma lor. Si intre timp esti fata tati care duce firma in faliment dar ce conteaza, a incercat fata sa fie de cariera (paguba)

Decat sa ma insor cu o ....d`asta, mai bine mananc mamaliga cu branza toata viata. N`am nevoie de masina, de casa, de bani, de faima si apoi sa`mi strige toata viata: " daca nu eram eu si acum mancai mamaliga cu branza".
Ei nu zau? Stii ceva fata? Chiar imi place mamaliga cu branza. Intoarce`te la jamboanele tale nefericite si lasa`ma pe mine sa`mi mananc mamaliga linistit si fericit.

Casatoria e belea mare ...nu te poti juca cu asa ceva ....

Sfarsitul episodului 2

Va urma .....

2 comentarii: