marți, 27 decembrie 2011

Mamele sunt facute sa reziste, sa reziste ... sa reziste!

Vei zice initial: hei, te`ai inspirat dintr`o reclama. Ai dreptate, cea de la termopane. Numai ca eu nu le fac reclama lor, ca nu mi`au dat nici un ban. Eu vreau sa`i fac reclama mamei, pentru ca ea mi`a dat tot: viata.

 Ascultam acum o melodie si gandul mi s`a dus la mama. De cand eram mic imi amintesc cat de bucuroasa era la sarbatorile gen Paste si Craciun, cand erau copiii acasa si luam masa in familie. De cand au plecat dintre pui, masa a inceput sa ramana tot mai libera de sarbatori.

Nu stiu ce este in sufletul unei mame. Atata stiu: ca mamele au o calitate imensa: sunt facute sa reziste, sa reziste, sa reziste. Oricat ai "da" in ele cu vorbe, cu crize de adolescent neinteles, cu faptele, cu rusinea, ele rezista.
Pot fi cazute dar nu zdrobite.
Cand zic mama, zic dorul de bine ... O adevarata Mara! Stie sa infrunte problemele cu capul sus!
Mama, daca ar fi sa aleg dintre termopane si dumneata, te`as alege cu drag; rezisti mai mult ca termopanele!

Tu cand zici mama, care este cuvantul care`ti vine in minte?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu