marți, 24 iunie 2008

BACul, pasiunea mea

Inca sunt frustrat!
Ma culc duminica seara pe la 12, punandu`mi ceasu sa sune la 7 .Ma trezesc pe la 6, ma uit la ceas si vad 8, moment in care ma imbrac cu o pereche de pantaloni la dungi(ca de....tre sa fii ingirjit) si o camasa portocalie cu patratzele negre, ma duc la baie ma spal pe dinti, toate nu`mi iau mai mult de 2 min...(mama inca dormea).Intr`un final ma uit la ceasul de la mama din camera care arata ora 6:03...imi luasem tzeapa...mai erau 2 ore pana la proba orala la romana!
Ma dezbrac politicos, totodata facandu`mi inca un dush, imi reiau periatul pe dintzi si totul a durat cam...50 min.La ora 7 fix eram gata pt examen..Intr`un final se trezeste si mama...imi pune sa mananc si parfumandu`ma tot din cap pana in picioare(exceptie facand ceafa si spatele) ies pe usa mandru cu cele 3 pixuri pe care le aveam(gand ca aveam ce sa scriu)...ajung in curtea scolii si...elevii asteptau comisiile care intarziau, ca de obicei; pe la 8:10 intram in sali, comisa 3 incepand prima cu mine ..am intrat primu, am iesit primu.Intru si extrag biletul cu nr 54...latinitatea...Dupa 20 de min imi aud numele strigat, o voce obosita ma striga...era una din examinatoare...ma asez in banca din fatza lor si incep sa expun ce`am scris pe foaie...(de 2 ori m`am uitat in foaie...asta tre sa specific), restul a fo o conversatie orala...in care am turuit ca o moara stricata...numai ca acele cuvinte care`mi iesieau din gura erau adevarate(justifica faptul acesta datul din cap al celor 2 examinatoare)..dupa cateva minute in care am vb numai eu, una din examinatoare ma intrerupe si`mi pune cateva intrebari ambigue, semn ca vroia sa afle daca pot iesi din situatie(app....examinatoarele n`au voie sa puna intrebari afara de cele scrise pe foaie, exceptie facand cele ajutatoare)..am iesit din orice intrebare, ba chiar le bagam in ceatza cu anii....nu intelegeau ce`s cu anii....bineinteles...semn ca istoria romanilor le lipsea cu desavarsire..multumite de toata dezbaterea mea, una din ele se pregateste sa`mi puna 10 iar cealalta...8.Cea cu 8`ul ii reaminteste celeilalte ca nu are cum sa`mi dea 10 ca sunt 2 puncte diferenta...si`mi da 9...deci...8.5 NOTA FINALA....LA ROMANA...m`am uitat fix in ochii lor cu o frustrare, de numai eu si cu ele o simteam...au ramas mute...am iesit afara..frustrat....cum am iesit din liceu, candidatii m`au laut cu asalt intrebandu`ma bineinteles cum a fost....eram frustrat...deci..nu le`am dat multe detalii....
Cand vezi cata prostie e in invatamantul din Roamania, vei ajunge sa zici ca mine....e normal...e normal ca un elev care se chinuie de`a lungul anilor sa ia un 5 la romana sa treaca, sa ia 10 la oral la romana...e normal ca cei care invata de`a lungul a celor 4 ani si care n`au avut nici o prb la romana, ba chiar au avut note mari sa ia...de la 9 in jos...este o nota motivanta...te motiveaza sa inveti si mai mult ca nota sa poata scadea si mai mult...e normal...nu va faceti griji...e normal sa vezi cum e in floare prostia din Romania......e normal...
.......si eu....eu am ramas doar cu frustrarea mea si cu....8.5 la oral la romana....sigur o sa invat mai mult si la celelalte sigur voi lua nota mai mica! E NORMAL !

2 comentarii:

  1. hmmmmmm Ojo...articolul de jos ....are titlul MULTUMESTE_TE !!!...deci :P 8.50 e o nota buna ....invatamantul din Ro. ...este cum este,dar tu,noi(prietenii) iti stim adevarata valoare,asa k ..., capul sus!
    Bafta maine ,Tati cu tine

    RăspundețiȘtergere
  2. Am trecut prin exact asta, dar mai greu. Uite aici povestea. http://uk.blog.360.yahoo.com/blog-SNillcY9cryi1ypiq2HSD1_w?tag=bac

    RăspundețiȘtergere