miercuri, 18 iunie 2008

Sfat pt a pastra o prietenie

Am stat si m`am gandit de multe ori cum poti pastra o prietenie...esti implicat intr`una de multi ani si...din cand in cand o discutie mai aprinsa se iveste din nimic iar in joc este prietenia ta...cum ai proceda..
De`a lungul timpului am inteles ca trebuie sa renunti la tine...doar asa o vei putea mentine..si pana la urma prin asta se dovedeste dragostea adevarata: renunti la tine ca apropelui tau sa`i fie bine, acesta este sacrificiul suprem.Putem observa cum si Mantuitorul nostru a renuntat la El pt noi; a renuntat la viata Lui ca sa ne fie noua bine...sacrificiul suprem.Esti in stare sa faci si tu la fel?
De multe ori am fost egoist si nu m`am gandit decat la mine...am inteles ca de fapt mai mult decat persoana mea, sunt prieteni pe care vreau sa`i am langa mine...(se stiu ei)...

2 comentarii:

  1. adevarat :) ma bucur ptr tine ..... kt te-ai schimbat :P ai grija de tn ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt perfect de acord cu tine...Pe mine m'au incercat o gramada de sentimente legate de prietenie. Iti pot spune sincer, am o singura prietena si e departe de mine de 4 ani, dar tot "surioara" mea a ramas. Am incercat sa-mi fac prieteni aici unde sunt acum, dar fara folos, pt k nimeni nu e dispus sa renunte la o particik din el pt a iti fi si tie bine. Cu greu mi'am dat seama k oricate sacrificii ai face tu intr'o prietenie , daca celalalt nu e dispus sa le faca si el la randul lui prietenia nu va rezista.
    "Prietenia este un lucru sfant."

    RăspundețiȘtergere